luni, 7 februarie 2011

Proiect Trofeul Dascălilor, Editia I 2010-2011

CONCURSUL  JUDEŢEAN
TROFEUL  DASCĂLILOR
EDIŢIA I
2010 – 2011

GALA TROFEUL DASCALILOR VA AVEA LOC
IN DATA DE 
2 APRILE 2011 LA HOTEL ARO PALACE   

 
PARTENER OFICIAL:
                         


INSPECTORATUL ŞCOLAR
AL JUDEŢULUI BRAŞOV
Inspector general: Agache Dorel
Inspector pentru proiecte şi programe: Cioceanu  Silviana
Inspector  înv. preşcolar: Necula Gabriela
Inspector  înv. primar: Zugravu Mihaela
     
INIŢIATOR ŞI COORDONATOR:    Director,  Racu Adriana  
RESPONSBILI PROIECT:
  • Prof. Cucu Ramona
  • Prof. Dărăbăneanu Raluca
  • Ed. Dumitru Adriana
  • Inst. Mateșan Ildiko – Eva
  • Inst. Măciucă Ionela
  • Prof. Munteanu Liliana
  • Prof. Nahoi Monica
  • Ed. Nistor Anca – Elena
  • Ed. Pascu Andreea
  • Prof. Popescu Roxana
  • Înv. Zirină Marilena 
  •  
Parteneri în proiect:
                       HOTEL ARO PALACE BRAŞOV
        CONSILIUL JUDEŢEAN BRAŞOV
        REGULAMENTUL OFICIAL AL CONCURSULUI    
        SECŢIUNEA 1. ORGANIZATORUL ŞI REGULAMENTUL OFICIAL AL CONCURSULUI
        Concursul este organizat şi desfăşurat de Fundatia „Îngerasul Meu“ Brasov (denumită în continuare „Organizator“), înscrisă în Registrul Special al Asociaţiilor şi Fundaţiilor nr. 6/02.12.2008, Cod de Înregistrare Fiscală (C.I.F.): 24889246, cu sediul în Brasov, Bld. 15 Noiembrie Nr. 68.
        Participanţii la concurs sunt obligaţi să respecte termenii şi condiţiile regulamentului oficial al acestuia, potrivit celor menţionate mai jos (denumit în continuare „Regulament Oficial“). Regulamentul Oficial este întocmit şi va fi făcut public prin vizitarea site-ului www.FundatiaIngerasulMeu.ro și http://fundatia-ingerasul-meu.blogspot.com   
         SECŢIUNEA 2. ZONA DE DESFĂŞURARE A CONCURSULUI
        Concursul este organizat şi se desfăşoară în judeţul Braşov.  
         SECŢIUNEA 3. TEMA CONCURSULUI
                    Cadrele didactice vor elabora un proiect format ppt., cuprinzând maxim 10 slide-uri, cu tema Copiii, îngeri pe pământ, prin care să prezinte un proiect educaţional desfăşurat cu copiii.
         SECŢIUNEA 4. DURATA CONCURSULUI
        Concursul a fost lansat în aprilie 2010 şi va dura până în martie 2011. Concursul se va desfăşura în conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial. Perioada de evaluare de către Comisia de evaluare va fi în perioada ianuarie 2011 – martie 2011. Cadrele didactice înscrise în concurs vor fi promovate în cadrul emisiunii „Dar din suflet“ şi „ Tortul de ciocolată“ de la Televiziunea Mix2TV, pe site-ul www.FundatiaIngerasulMeu.ro și pe blogul Fundaţiei „Îngerașul Meu“ Brașov:  http://fundatia-ingerasul-meu.blogspot.com
         SECŢIUNEA 5. MECANISMUL CONCURSULUI
        Toţi cei care doresc să se înscrie pentru „Trofeul Dascălilor“, în perioada aprilie – decembrie 2010 vor completa o fişă de înscriere, disponibilă în cadrul fundaţiei, vor depune în format ppt un proiect pe care l-au desfăşurat cu elevii lor în decursul activităţii  la catedră şi a avut impact la nivelul şcolii sau comunitătii. În prima parte a proiectului se va realiza o scurtă prezentare a cadrului didactic, apoi se prezintă descrierea proiectului. De asemenea, se vor ataşa şi materiale realizate în cadrul proiectului care să susţină conţinutul acestuia. 
        În cadrul proiectului toate cadrele didactice vor beneficia de:
        -        promovarea în cadrul emisiunilor TV;
        -        promovarea pe site-ul Fundaţiei (poză+motivaţie);
        -        oferirea unei diplome de participare;
        -        expunerea proiectului în cadrul Fundaţiei;
        -        apariţia în Broşura Evenimentului;
        -        participarea gratuită la Carnavalul Dascălilor.
        După depunerea fişei de înscriere se va semna Regulamentul Oficial al concursului.
        SECŢIUNEA 6. PROCEDURA PENTRU VALIDAREA ŞI PRIMIREA PREMIILOR
        Juriul (numit în continuare Comisia de Evaluare) va evalua materialele înscrise în concurs în intervalul ianuarie 2011 – martie 2011. Cadrele didactice înscrise în concurs vor fi promovate în cadrul emisiunii „Dar din suflet“. Premiul „Trofeul Dascălilor“ va fi decernat în cadrul evenimentului „Carnavalul Dascălilor“, în data de 26 martie 2011.
        Toţi membrii Comisiei de Evaluare vor da şi vor semna o declaraţie pe propria răspundere prin care se obligă să păstreze confidenţialitatea datelor privind desfăşurarea evaluării şi alegerea câştigătorilor până la anunţarea oficială a acestora în data de 26 martie 2011.
        SECŢIUNEA 7. RESPONSABILITATE
        Prin participarea la concurs, toţi participanţii şi câştigătorii sunt de acord şi se obligă să respecte şi să se conformeze tuturor cerinţelor şi condiţiilor impuse de Organizator prin prezentul Regulament Oficial, nerespectarea acestora atrăgând răspunderea personală şi exclusivă a participanţilor şi a câştigătorilor. 
          SECŢIUNEA 8. DREPTUL DE PARTICIPARE
        Concursul este deschis participării tuturor dascălilor (de la învătământul prescolar până la cel liceal) cu domiciliul / reşedinţa în județul Braşov, cu excepţia membrilor Fundatiei „Îngeraşul Meu“ şi ai juriului, precum şi a membrilor familiilor tuturor acestora (copii, fraţi / surori, soţ / soţie, rude). Înmânarea premiului va fi un eveniment public. Participarea la concurs constituie acordul ca numele câştigătorului, fotografiile lor și materialele produse conform cerințelor să poată fi făcute publice şi utilizate gratuit în materiale audio, foto şi video de către Organizator. Câştigătorii tuturor premiilor (Premiul III , Premiul II şi Marele Trofeu ) sunt de acord să semneze o declaraţie scrisă cu acest efect aşa cum o cere Organizatorul. În conformitate cu legislaţia în vigoare, Organizatorul este obligat să facă publice numele câştigătorilor şi a participanţilor, precum şi câştigul acordat în cadrul acestui concurs. Lista participanţilor va fi afişată pe site-ul www.FundatiaIngerasulMeu.ro şi pe blogul Fundaţiei „Îngerașul meu“: http://fundatia-ingerasul-meu.blogspot.com, în conformitate cu prevederile Secţiunii 5 a prezentului Regulament Oficial. 
         SECŢIUNEA 9. ACORDAREA PREMIILOR
        În baza evaluării proiectelor de către Comisia de Evaluare ( numită în continuare JURIU ) se vor alege trei câştigători , reprezentând locul 3 , locul 2  şi locul I – Marele Trofeu. Căştigătorii vor primi premii din partea Fundaţiei şi a sponsorilor si se vor implica în promovarea şi derularea Ediţiei a II-a a Trofeului Dascălilor.
         SECŢIUNEA 10. ÎNCETAREA CONCURSULUI
        Prezentul concurs poate înceta numai în cazul producerii unui eveniment ce constituie forţă majoră, inclusiv în cazul imposibilităţii Organizatorului, din motive independente de voinţa sa, de a continua prezentul concurs.
         SECŢIUNEA 11. LITIGII
        Eventualele litigii aparute între Organizator şi participanţii la prezentul concurs se vor rezolva pe cale amiabilă.
        SECŢIUNEA 12. REGULAMENTUL OFICIAL
        Regulamentul Oficial este disponibil gratuit pentru toţi accesând site-ul www.FundatiaÎngerasulMeu.ro. Pentru informaţii suplimentare, vă rugăm să trimiteţi un mail la  Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualizFundatiaIngerasulMeu@yahoo.comși pe http://fundatia-ingerasul-meu.blogspot.com
        Prin participarea la acest concurs, participanţii sunt de acord să respecte şi să se conformeze tuturor prevederilor, termenilor şi condiţiilor prezentului Regulament Oficial.
        CRITERII DE EVALUARE
        Criteriile de evaluare propuse de Organizator sunt:
        -         respectarea temei stabilite în prezentul proiect;
        -         respectarea cerințelor proiectului:
        a)      încadrarea în timp (aprilie 2010 – decembrie 2010);
        b)      numărul de slide-uri (maxim 10 slide-uri);
        c)      însoțirea proiectului cu materiale doveditoare
        -         corectitudinea întocmirii portofoliului;
        -         originalitatea materialului şi a prezentării;
        -         impactul proiectului în comunitate.
         PROGRAMUL DE ACTIVITĂŢI
        I.         Înscrierea concurenţilor                aprilie 2010 – decembrie 2010
        II.       Promovarea dascălilor în cadrul emisiunilor „Dar din suflet“ şi „Tortul de ciocolată“,   Mix2 TV și acordarea unei diplome de participare       ianuarie 2011 – martie 2011
        III.     Promovarea pe site-ul www.FundatiaIngerasulMeu.ro şi pe blogul http://fundatia-ingerasul-meu.blogspot.com
        IV.     Expunerea proiectului în cadrul Fundației „Îngerașul Meu V. Apariția în Broșura Evenimentului 
        VI.     Perioada de evaluare a mapelor de către Comisia de Evaluare
        ianuarie – martie 201
        VI.     Acordarea trofeului în cadrul evenimentului „Carnavalul dascălilor“
        26 martie 2011
        PARTICITANŢII LA CONCURSUL JUDEŢEAN "TROFEUL DASCĂLULUI" EDIŢIA I 
        2010-2011
        Educatoare: Ciobotaru Mihaela
        Grădiniţa PP Nr. 36, Braşov
        Vechime în învăţământ: 15 ani
        Grad didactic I
         
        Educatoare: Mita Mariana
         Grădiniţa Nr. 3, Zărneşti, jud. Braşov
        Vechime în învăţământ: 32 ani
        Grad didactic I
        Educatoare: Jondre Lia Alexandra
        Grădiniţa Nr. 6, Braşov
        Vechime în învăţământ: 5 ani
        Grad didactic Definitiv
        Educatoare: Todor Margareta Elena
        Grădiniţa Nr. 26, Braşov
        Vechime în învăţământ: 35 ani
        Grad didactic I
        Educatoare: Nina Anichitoaei
          Grădiniţa Nr. 6, Braşov
        Vechime în învăţământ: 33 ani
        Grad didactic Definitiv
        Profesor-Educator: Vărgău Raluca 
         Gradiniţa Podu-Olt, jud. Braşov
        Vechime în învăţământ: 10 ani
        Grad didactic II
        Profesor: Pralea Viorica
         Şcoala Generală Nr. 3, "Gheorghe Lazăr", Braşov
        Vechime în învăţământ: 30 ani
        Grad didactic I
        Institutor: Boboia Angela
         Şcoala Generală Dăişoara, Jud. Braşov
        Vechime în învăţământ: 16 ani
        Grad didactic Definitiv
         
         Educatoare: Moldovanu Loredana
        Grădiniţa Nr. 1, Codlea, jud. Braşov
        Vechime în învăţământ: 3 ani
        Grad didactic Definitiv
        Profesor pentru învăţământul primar: Dobrescu Eugenia
        Şcoala Generală Nr. 4, Braşov
        Vechime în învăţământ: 33 ani
        Grad didactic I
        Profesor învăţământ primar: Dobrin Monica Laura
         Şcoala Generală Nr. 3, "Gheorghe Lazăr", Braşov
         Vechime în învăţământ: 22 ani
        Grad didactic I
        Profesor: Mariana Stoica
        Şcoala Generală Nr. 14, Braşov
        Vechime în învăţământ: 9 ani
        Grad didactic II
         
        Profesor pedagogie preşcolară şi şcolară: Bran Craciun Elen-Mary
        Grădiniţa PP Nr. 26, Braşov
        Vechime în învăţământ: 4 ani
        Grad didactic Definitiv
           
        Institutor: Grădinar Daniela       
          Centrul Şcolar pentru Educaţie Incluzivă şi Recuperare Hipoacuzi Brasov
        Vechime în învăţământ: 10 ani
        Grad didactic II
        Profesor învăţământ primar: Cornea Roxana Carmen
        Şcoala Generală Nr. 4, Braşov
         Vechime în învăţământ: 30 ani
        Grad didactic I
        Educatoare: Vilcoci Ioana Delia
         Grădiniţa PP Nr. 26, Braşov
        Vechime în învăţământ: 2 ani
        Profesor: Mihăilă Sebastian
         Liceul Teoretic Codlea, jud. Braşov
        Vechime în învăţământ: 5 ani
        Grad didactic Definitiv
         Profesor învăţământ primar: Rodica Panik
        Şcoala Generală Nr. 3, "Gheorghe Lazăr", Braşov
         Vechime în învăţământ: 35 ani
        Grad didactic I
        Profesor Înv. Preşcolar - Director: Gabriela Bâte
        Grădiniţa P.P. Nr. 10, Braşov
        Vechime în învăţământ: 31 ani
        Grad didactic I
         
        Profesor: Avădanei Dumitru  
        Şcoala Generală Nr. 2, Braşov
        Vechime în învăţământ: 30 ani
        Grad didactic I
        Profesor Marina Adela
        Şcoala Generală Nr. 6, "Iacob Mureşianu" Braşov
        Vechime în învăţământ: 31 ani
        Grad didactic I
        Învăţător: Lepădat Simona 
        Şcoala Generală Nr. 14, Braşov
        Vechime în învăţământ: 20 ani
        Grad didactic I
        Profesor: Cornelia Melcu
        Şcoala Generală Nr. 9, "Nicolae Orghidan" 
         Vechime în învăţământ: 25 ani
        Grad didactic I
        Învăţător: Păun Rodica
        Liceul Teoretic Codlea, jud. Braşov  
        Vechime în învăţământ: 31 ani
        Grad didactic I
        Institutor: Rătan Simona Elena
        Liceul Teoretic Codlea, jud. Braşov  
        Vechime în învăţământ: 25 ani  
        Grad didactic I
        Institutor: Filipoi Elena
        Şcoala Generală Nr. 16, Braşov  
        Vechime în învăţământ: 33 ani  
        Grad didactic I
        Îndrăzneşte să visezi!   
        PUTEŢI LĂSA UN COMENTARIU PENTRU PARTICIPANŢII LA CONCURSUL JUDEŢEAN TROFEUL DASCĂLILOR, EDIŢIA I, 2010-2011